"Soubor nenalezen!"

Objevili jste chybu v programu Ancestry? Hned ji sem oznamte autorovi a případně prodiskutujte s ostatními. Chyby týkající se zobrazování však patří níže!
Odpovědět
Frankie
Nováček
Příspěvky:2
Registrován:22 srp 2017 11:28
"Soubor nenalezen!"

Příspěvek od Frankie » 22 srp 2017 12:57

Zdravím,
po přeinstalování OS na Win10 64bit nelze otevřít soubory typu .rodz. Pri každém pokusu to nahlasí chybu "soubor nenalezen" a to i ve starších instalátorech. Máte nějaký nápad, jak toto řešit? Děkuji ...

Uživatelský avatar
Nethar
Autor programu
Příspěvky:1332
Registrován:28 úno 2006 23:05
Bydliště:Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: "Soubor nenalezen!"

Příspěvek od Nethar » 23 srp 2017 13:14

Jestli otevíráte zkratkou z "posledních otevřených souborů", nejspíš tam už soubor není, změnila se nějak cesta. Otevírejte klasicky přes otevřít a najděte správné umístění souboru.

Frankie
Nováček
Příspěvky:2
Registrován:22 srp 2017 11:28

Re: "Soubor nenalezen!"

Příspěvek od Frankie » 24 srp 2017 13:26

Nene, tim to nebude. Z asi 30 rodokmenů nelze otevřít asi polovina po přeinstalování. Nahlasí to výše zmíněnou hlášku. Zkoušel jsem to i na jiném počítači (opět win 10, ten starý, dědečkův, kde ty rodokmeny dělal, byl stařičký WinXp) a úplne stejné. Není problém v tom OS?

Odpovědět